GODMORGON

Eller man kanske ska säga god förmiddag, men iaf så red jag Kasper igår och han var duktig men han ville först inte gå fram till ett hörn men han blev bättre så småningom under ridpasset. Skrittade ganska mycket då jag skulle göra det.
Sen trava jag igång honom och sen galopperade jag honom lite också, han var inte lika samarbetsvillig idag som han var igår men han var ändå väldigt duktig! Igår var det också sista gången jag ska rida honom innan han börjar gå lektion som han ska nästa vecka.. Men får försöka vara med honom så mycket jag kan ändå.

Sen åkte jag och mamma direkt till Peppe & Bella, vi mockade boxarna och fixade lite innan vi tog in dom. Sen red vi typ vid halv 7 till typ halv 8, eller kanske lite kortare.
Vi red en annan väg igår och vi hittade till min förvåning och hästarna skötte sig bra men när vi mötte en person med en spark eller vad det heter så tyckte hästarna att det var läskigt och när vi nästan gått förbi så blir Peppe lite rädd då han rörde på sig och hoppade över ett litet dike vid vägen till en äng men det var bara att hoppa tillbaka därifrån, men det gick bra.

Sen åkte vi förbi subway på vägen hem ;)


Haha, söta Taggen

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0