GODMORGON

Godmorgon, igår blev det ingen träning. Direkt efter skolan åkte jag till stallet och red Kasper och det gick inte så bra, dom hade nya skyltar i ridhuset som kasper var jätte läskiga så han ville inte riktigt gå förbi dom.

Efter jag ridit så åkte jag hem och satt mig vid datorn lite och sen åkte jag och mamma och fixade lite med min mormors present, hon fyller år nästa torsdag ;)
Sen när jag kom hem efter det så pluggade jag lite SO, och sen satt jag mig lite vid datorn och fixade med en video till Tuva! Som ni märkte på förra videon jag gjorde så är det dålig kvalite på musiken men det är för att jag fått spela in låten på min kamera och sen lagt in den igen för att det ska fungera och då blir det dålig kvalite men bättre än inget.

Idag blir det skola och sen stallet och Rida Kasper, fota hoppgruppen och sen rida i min vanliga grupp. Taggad!


En bild från förra onsdagen när jag red i min grupp


Kommentarer<3
Postat av: Josäfin :>

härlig bild :D

2012-01-26 @ 09:28:07
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0