DAGEN

Nyss kommit hem från stallet, när jag kom dit så frågade cissi om jag kunde leda så ledde i gruppen klockan 16.00 och sen efter det så red jag Kasper, han var duktig men lite seg och stark men blev bättre i slutet och gud vilken bra galopp han hade i höger varv, love!<3
Sen när ridit i typ 20 minuter så började han tycka att ett hörn i ridhuset var läskigt så där ville han inte gå riktigt men var duktig annars.
Lisa fotade lite så det kommer upp någon dag i veckan ;)



Sen så var det dax att rida i min vanliga grupp men innan det så skulle jag & cicci fixa ordning 4 hästar, vi red ju en var och sen är det två i våran ridgrupp som rider i hoppgruppen innan våran grupp så vi skulle fixa dom, hehe!
Ridpasset på lille skutt idag gick helt okej, red dressyr med volter och övergångar.
Duktig Lille skutt!


Kommentarer<3
Postat av: Noomie

Waaah. Högt hinder! Haha, jag är glad om jag kommer över 50cm ^^, ('x

2012-01-30 @ 23:28:13
URL: http://lexx.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0