4. FAVORIT HÄSTAR

Jag har haft väldigt många favorit hästar genom tiden jag ridit, men dom som jag hållt mig till mest är:

*Frej:
En liten fuxig ponny som stod på rinkaby, som var min första ponny jag red där och han var väldigt söt!


Väldigt liten bild men kunde tyvärr inte få den större


*Molly:
Det var en vit c-ponny som stod på rinkaby och hon var väldigt snäll och lite pigg :)



*Lilla regnbåge:
Det är en c-ponny som står på k-lund och hon var den första jag red där! :)




*Kasper:
Han vet ni nog mycket om nu då jag skriver om honom mycket men han är iaf en c-ponny, en polsk ponny som är en grym ponny!<3





*Ida:
Hon är en liten shettis som står hos min förra syslöjdslärare, en grymt söt och busig ponny! <3




Sen finns det också väldigt många bra hästar, men dessa är mina favoriter! ;)


Kommentarer<3
Postat av: linneaaversten<3

Molly och Frej var dom bästa hästarna ! jag har oxå gått på rinkaby!<3

2012-02-04 @ 22:22:50
URL: http://prinsenochrookie.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0