SIVAN IGÅR<3

Igår blev jag klar med min stickade mössa i slöjden, kommer bild på den under dagen. Sen efter skolan åkte jag till stallet och sen gjorde jag ordning Sivan som jag skulle rida i hoppgruppen. Vi började värma upp och sen hoppade vi ett kryss på en volt men vände åt andra hållet efter hindret eller hur man förklarar. Sen la vi till 3 små plank efter det och sen även ett räcke som blev en oxer sen. Gick gick bra och hon lyssnade bra. Sen skulle vi hoppa en kombination med 3 räcken med bommar mellan, det gick också rättsåbra! ;)
Det gjorde vi några gånger och sen red i av ponnysarna. Det var riktigt kul i hoppgruppen!

Sen var det att göra ordning nästa häst till min vanliga grupp och jag skulle ha sivan där också, hehe! Så det var bara att göra ordning henne igen och denna gång blev det dressyr. Hon var lite seg och stel men det blev bättre i slutet, vi red mycket volter och bågar. I slutet sträckte vi ut dom och ökade galoppen så dom fick sträcka ut sig lite.

Men jag tycker att det gick helt okej i båda grupperna, filmer kommer ;)


Bild från en annan gång


Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0