STABLE NEXT

Kom hem från skolan idag typ vid 15.00 och det var helt okej förutom att jag är förskyld och hes men det går nog över snart! Började med att sticka en mössa idag på slöjden, tycker att det är ganska kul att sticka så det blir nog bra. Men så hade vi matteprov också och jag tror att det gick ganska bra. Fick ju börja med det i mändags men fick veta igår att jag fått ett konstigt prov som var 7:ornas prov så fick göra om allt idag :P

Snart åker jag till stallet, fotar hoppgruppen och sen vet jag inte om vi har teori idag eller inte men vi får se. Men nu ska jag byta om så ciao!


Ge mig sommar!!!

Kommentarer<3
Postat av: Emma

sv: hehe! Nej det har jag inte:P

2012-02-01 @ 22:02:02
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0