SKÖNT ATT SKRIVA AV SIG

Kom nyss hem från att jag ätit på m-berg, åt på kina stället där med bufé, gott! Innan det så var vi och kollade vad som var fel med mitt objektiv som blev konstigt i onsdags och först så sa dom att vi skulle få kolla efter ett nytt i butiken eller få pengarna tillbaka och då blev jag självklart glad då jag ville ha ett som fungerade! Men sen ändrade han sig och sa att den skulle in på lagning i minst tre veckor... Asså gud vad jag hatar detta nu!
Är absolut inte på humör just nu.. Men sen sa dom också att dom som lagnar kan anse att vi har orsakat skadan som att vi tappat den eller något och då står inte dom för lagningen och då måste VI betala lagningen. Även om vi säger att vi inte gjort det så kan dom säga att vi gjort det och dom står inte för det då!

Skönt att skriva av sig ibland..

Men nu till det braiga, ska nu gå ner till soffan och äta Ben & Jerry!


Kommentarer<3
Postat av: Anonym

sv: tack! :)



okej.

2012-02-04 @ 18:53:08
Postat av: fannywandland

Jag har oxå ett sånt objektiv o min har oxå strulat ... men det slutade när jag flyttade AF-M "knappen" upp till AF ... och nu ser jag bara till att inte låta det ställa in skärpan för länge för då kommer "surrandet" fram o kamran blir hel konstigt !



BTW.... Du rider riktigt fint ! :)

2012-02-12 @ 08:11:21
URL: http://www.fannyfeliciawandland

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0