PEPPE & BELLA

Godmorgon!
Igår när mamma var påväg hem från jobbet så ringde hon mig och frågade om vi skulle åka till Peppe & Bella och rida för att ägarna hade ringt och frågat. Så vå åkte när hon kom hem och när vi kom dit så tog vi ut en häst på gången och då mockade mamma och jag ryktade Peppe som stog på gången. Sen ställde vi in Peppe och tog ut Bella medan mamma mockade där och jag ryktade henne.

Vi red ut och vid ett hus som vi gick förbi så kastade dom ut plankor från så det tyckte hästarna var läskigt men det gick bra. Vi red till en raka där vi red lite, tog också lite trav/galopp. En gång så skulle jag galoppera lite och mitt i galoppen så såg han något läskigt och tvärnitade och svängde runt och jag var nästan påväg av men kom upp.
Men Peppe var riktigt duktig idag!

Idag blir det skola som vanligt men det är sovmorgon till 10.10 och så slutar jag 15.00, efter skolan vet jag inte vad jag hittar på.

See u!


Kommentarer<3
Postat av: Anonym

sv; hahah jaaa;)<3

2012-02-10 @ 14:20:11

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0