NÅGON SOM VET OM DESSA ÄR BRA?



Ridstövel Pleasure Steeds®

Artikelnr 200051

599 Kr 

Allroundstövel fodrad med Cambrelle. Dragkedja bak och resår utmed sidan. Mjukt syntetläder.



Själv gillar jag dom, jag gillar sånna klassiska, svarta utan något krussidull på. Skulle gärna vilja ha men skulle gärna veta innan hur dom är osv i kvaliteten. Någon som har sånna? Isf, hur är dom? ;)

Kommentarer<3
Postat av: Fanny Jaensson

dom är jätte stora i längden..:/

2012-02-22 @ 13:09:10
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Amanda E

Mamma har sånna och hon har korta ben men dem passade perfekt! Dem är jätte sköna att rida i också ;)<33

2012-02-22 @ 20:15:29
Postat av: Anna

tack!;)



Jag hade stora planer på att skaffa sånna steeds fast i sommarmodellen tror jag att det var.. men när jag såg som i affären blev jag besviken över att dom var enorma i vaden och såg klumpiga ut. MEN, jag tycker helt klart att det är värt att kolla på dom i affären, prova även för jag har inte sett just pleasure modellen och så provade jag inte ens vilket jag borde gjort:) ha det så bra!

2012-02-24 @ 22:09:15
URL: http://elyseisk.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0