MYSIG RIDRUR IDAG

Idag så åkte jag till Peppe och red ut en långtur med Emmy på ca 1 ½ timme. Det gick bra och det var supermysigt och när vi kommit en bit så var det massa stenar på vägen så vi skulle gå ut på en stig där vägen var bättre. Men där tog det stopp så vi tänkte först rida över ett dike men hästarna ville inte så vi stod där ett tag men sen fick vi rida tillbaka och gå på vägen.
Sen så skulle jag rida först och det gillar inte peppe så mycket så han stannade och bråkade men gav sig till slut, haha och gissa om man var trött.
I slutet så skulle vi galoppera och det gick bra men han busade lite och sparka och små hoppade lite i luften, busig ponny!
Men det var riktigt kul och skönt att komma ut på en härlig tur! :)

Sen efter det så åkte jag och mamma direkt till min praoplats och kollade osv. Det verkade super! Hoppas att det blir bra!

Nu ska jag slappa lite framför teven. Imorgon är det skolan.., men som tur är så blir det en kort skoldag då vi har Plem och då slutar vi typ 12 :)


Kommentarer<3
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Åå tack ! :D <3

2012-02-26 @ 21:30:48
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0