IGÅR, DRESSYR MED PEPPE

Godmorgon, jag skulle ju skriva om dressyrlektionen med Peppe igår kväll men jag blev så trött så jag gick och la mig. Så jag skriver det nu istället.

När jag kom dit så började jag göra honom ordning och sen red vi till ridhuset och där skrittade jag och travade jag fram honom. Jag är inte så van att rida i dressyrsadel och med så långa stigläder så det var lite ovant, jag får inte samma stöd med foten då men det är ju en vanesak.
Sen så började själva passet och jag tycker att det gick helt okej men det var riktigt kul! Tränaren visste inte något om mig så vi red lite basik vilket vad tur tyckte jag för att jag vill ju lära känna Peppe ;)
Vi red mest volter och övergångar och lite bommar.
Nu tänkte jag inte skriva mera om det, ni får se mer på filmen som mamma filmade, den kommer upp under dagen! :)

Men nu tänkte jag kolla på videon (har inte gjort det än) och sen börja med att göra den till en video!

See u later


[en bild från då jag laddade upp  en annan video]

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0