GRATTIS MORMOR!

Förlåt för min dåliga uppdatering men var i stallet hela tiden efter skolan igår och sen sov jag hos min mormor och sen idag var det skola och nu är jag hemma men nu kommer det lite inlägg ;)

Skolan var chill, först så hade vi hemkunskap och man fick välja vad man skulle göra då det bara var 6/7 stycken som var där då dom hade kompledigt, alla fick det om man var där på öppet hus men jag kunde inte. Men detta var inte heller så dumt, men hemkunskapslärarna sa att min paj inte skulle fungera och det skulle kastas men jag hade bestämt mig att det skulle bli bra (hehe). Så jag sa att det skulle bli bra och hällde på lite smör och ställde in den i ugnen. Och den blev bra! Känns bra att den inte blev dålig då jag inte ville att dom hade rätt och det hade dom inte!

Sen var det rast i typ 30 min och sen var det arbetspass i 1 timme, 20 minuter, jag jobbade med Hemkunskap (teoretiskt), vi ska ha prov om 2 veckor.  Sen lite NO, men det var så tråkigt.

Sen gick jag hem och nu sitter jag här.

Snart ska jag baka tårta till min mormor då hon fyller år idag, ETT STORT GRATTIS TILL HENNE! världens bästa mormor!!! :D


Me loves maränger <3

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0