ÅSIKTS INLÄGG OM...

.. bloggar, det tycker jag är ett passande ämne.

Jag läser kanske ca 100 bloggar varje dag och alla har sina stilar, vissa skriver bara ibland med många läsvärda inlägg medan vissa bara/oftast skriver många korta, vissa skriver bara om sina dagar osv. Det finns massor av olika bloggar och vad de skriver om på sin blogg, jag personligen tycker att man ska variera, mellan bildbomber, videor, åsiktsinlägg m.m. Det kan vara svårt när man har bloggtorka men försöka är alltid bäst.  Jo, det där med åsiktsinlägg tänkte jag skriva lite om:

Många skriver från sitt hjärta och tycke, vilket man ska då det ska vara om sina åsikter kring ett ämne. Men vissa tänker inte på vad dom skriver och skriver saker som kan såra folk och riktar sig mot någon person. Det tycker jag är fel, ett åsiktsinlägg ska självklart handla om sina tankar och åsikter men man borde tänka på vad man skriver.

Ja, det känns inte som om jag kommer någonstans med inlägget längre, men tänk på vad ni skriver i ett åsiktsinlägg eller bara på bloggen! 


Kommentarer<3
Postat av: fannywandland

sv: Ja , han är min lilla sötnos ! :) Dock så är han bara en foderhäst som jag kommer ha till 1 januari 2013 ... Han är underbar så jag ser absolut inte fram emot det !

Men du , jag har en fråga... Vart bor du ? För om du bor nära så kanske du vill bli med på en hoppdag ! :)

2012-02-24 @ 11:43:54
URL: http://fannyfeliciawandland.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0