HÄRLIG RIDTUR

Hejsan, dålig uppdatering, jag vet. Men ska bättra mig nu! Åkte till Peppe & Bella idag och red. När vi kom dit så började vi med att mocka och tog sedan in dom, gjorde ordning dom och sen gick ut och red. 
Vi red runt kullarna och det gick bra och hästarna var lite pigga men det var en superhärlig ridtur! :D
Tog det lite lungt med peppe då han inte är helt igångsatt efter han skadade sig. 
Det var verkligen kul att rida honom, det var ju ganska länge sedan jag red honom! 
Efter vi ridit så fick dom gå ut och äta. Sen åkte vi hem och åt, åt kebab i bröd och det var gott men gud så mätt jag blev! 

Sen åkte vi och lämnade in mitt objektiv iiiigen då det har blivit konstigt, den hittar skärpan men vill inte ta bild, ibland går det men ibland vill den inte.. Nu är det bara tat vänta typ 3 veckor på den, inte kul. -.-

Men nu sitter jag och väntar på Moa som ska komma och sova över hos mig, men uppdaterar sen! :)




Kommentarer<3
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

så söt på bilden!

Haft en bra dag? :D

2012-04-09 @ 20:34:18
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0