GRYMT SÖTA HÄSTAR

Godmorgon, gårdagen på praon var ritkigt kul! Men var grymt trött på morgonen men fixade de vanliga med mockning, fixa hästar då dom skulle gå i vattenbandet och hjälpa till lite med kunder osv. På förmiddagen så fick jag även ta in ett gotlandsruss vid namn Pralin och göra ordning och sen rida en liten sväng. Hon har inte blivit riden på länge då dom inte har någon passande ryttare men jag är ju kort så jag kommer få rida henne nu lite på praon, får kanske även rida lite ibland efter praon.
Igår red jag henne mest i skritt och även lite trav, man märkte att hon tyckte att det var kul!  

Pralin är som sagt ett gotlandsruss på 128 cm och född 1995. Hon har tävlat i dressyr till nationellt och DM, var även med i SM i utställning och kom delad 1:a, så en grymt fin ponny! Hon är också riktigt duktig i hoppning :)


Fick även smörja massa selar,träns, saden osv. så det blev riktigt fint! Sen gjorde jag ordning Golden Vineta för hon skulle gå vattenband. En så mysig häst, sweet!



Sen fick jag rykta av Sofie så lite vinterpäls ramla av, hon har mycket vinterpäls. Även där en supermysig häst! 



Sen innan jag skulle åka hem fick jag rykta hästen Lillebror, sen smörja in helosan på hans sår som han har på benet.




Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0