SÅ MOGNA

Jag fick ju in "några" kommentarer om att jag skulle fortsätta att blogga, så jag tänkte börja som jag sa i förra inlägget. Så nu kommer det komma ut ungefär 1-2 inlägg/dag här på bloggen.

Idag så var det skola som vanligt :/ Men efter skolan så åkte jag & Fanny hem till Moa, Och där var vi till typ 18. Vi fikade på ett fik, lekte i en lekpark (hehe), jag vet att vi är väldigt mogna... :s Hehe, men det var roligt!

När jag kommit hem så åt jag mat och mamma sa att det var kött.... som JAG trodde på... Men efter jag ätit så sa hon att det var tonfisk. Jag gillar verkligen inte fisk och skulle inte äta det om jag visste det. Men då fattade jag iaf varför hon skrattade hela tiden då jag åt.
Asså, jag är så ägd (haha)


Jag kom och tänka på att jag red en extraridning när jag hade en bloggpause, vill ni se bilder/filmer?
Kommentera gärna!



En bild från extraridningen (kolla INTE på min häl *skäms*)

Grymmast ponny 4-ever! <3

Foto: Emma Fernhagen (Fannys kamera)

Kommentarer<3
Postat av: fanny jaensson

Bildbomb o film? :)

2011-09-09 @ 11:52:00
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0