NU BÖRJAR DET BLI BÄTTRE

Idag så hade vi en orienteringsdag, det gick bra! Innan vi började själva orienteringen så gick vi till ridskoleponnysarna som var i hagen, så söta :*

Sen så började vi orientera, först så TRODDE vi  fanny att vi var på rätt väg men icke sa icke. Vi letade men vi hittade inget. Sen så kollade vi igen på kartan och då såg vi att vi var fel och sen så gick vi dit där dom var och sen gick det super bra! Vi skulle leta efter kontroll 11-20, men tog inte 20 men istället så tog vi 10 & 9:an istället.

När vi hade orienterat så handlade vi en glass och cyklade sedan hemåt. Sen hade vi en håltimme på ca 2 timmar och sen så hade vi 1 lektion, matte.

Efter skolan så började jag att fixa filmen från hoppgruppen igår & så la jag in den på youtube. Det var inte jag som filmade, det  var Emma som är skötare på lille skutt.
Men här kommer filmen:


Det ska vara musik till men det går segt för youtube att fixa det...


Sen så åkte jag till Mynta & red, red med hon som rider Kaiser. Red i skogen och det gick bra! Hon lyssnade bra men var lite tjurig men mycket bättre än vad hon var när hon var som värst för några veckor sedan..
Idag så tränade jag lite lydnad med halter, skänkelvikningar och över gångar osv. Jag gorde skänkelvikningar i skritt (gick jätte bra), i trav (gick bra) och så testade jag lite i galopp (gick helt ok, hon flyttade sig lite i alla fall)

Blev inga bilder eller filmer idag.




Blev ett långt inlägg idag<3

Kommentarer<3
Postat av: Tuva

sv; tack!

lägger du ut filmen från när vi red dressyr oxå?;)

2011-09-23 @ 20:15:00
URL: http://tuvasvedin.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0