DAGEN IGÅR

Godmorgon! Igår så var det skola, vi gick på en teater (haha) Den var väldigt skum..
Det var typ 2 clowner som visade några minnen. Haha!

Men i alla fall efter skolan så åkte jag och hade en synundersökning, det visade sig att mitt brytningsfel (hade det på vänster öga) nästan är borta och kommer troligen försvinna om ett tag! :D

Senare på kvällen så var jag med Fanny, vi gjorde inte så mycket. Typ vid 23.00 åkte jag och mamma till tågstationen för att vi skulle hämta min bror (Johan). För att han & mamma ska åka till Mallorca idag(fredag). Sen så kommer dom hem nästa fredag, eller natten till lördagen.
Så i en vecka nu så får jag mata & så med katterna.

Idag så ska blir det skola, vi ska på besöka på rådhuset.. Efter skolan så är jag nog lite med Fanny.

 

Ciao


Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0