3 RIDPASS

Igår så red jag Mynta, tog en sväng med Rebecka. Hon red Kaiser, & sen så sprang Frida med. Det var roligt & det gick väl helt OK. En gång så skulle jag galoppera och då fick hon ett litet "ryck" eller vad man säger men hon galopperade snabbt och sen insåg hon att något framför henne var läskigt så hon typ tvärstannade men jag satt kvar! :D



Idag så var man i stallet, skoj som alltid!
Först så red jag Lille skutt i hoppgruppen istället för Fanny som ramlade av igår o fick ont i ryggen så det skulle inte vara så smart att rida & hoppa då. Men i alla fall så red vi terräng, det gick helt okej! Han var jätte duktig och i början efter ett hopp så blev han lite glad och små bockade, gulligt! I alla fall så hoppade han nästan alla hinder direkt, det var bara ett som var läskigt i början och det var en "röd låda" (eller vad man ska säga) men när han hoppade så kändes det som om man var i luften länge, super kul! :D
Ganska lyckad lektion, Krya Fanny! <3



Senare på kvällen så red jag i min grupp. Jag brukar ju ha Kasper men då han hade gått 2 gånger innan min grupp så förstog jag att jag inte skulle rida honom idag... Det var så tråkigt... men så är det ibland...
Red Lilla regnbåge, dressyr & det gick helt okej. Hon var lite stel i början men blev lite mjukare sen. Red lite skänkelvikningar, volter och lite sånt.
Duktig Ponny!  Ett till ganska bra ridpass!

Hoppas att jag får Kasper nästa vecka! <3


Kommentarer<3
Postat av: Tuva

sv; naw tack felicia<3

2011-09-29 @ 19:28:53
URL: http://tuvasvedin.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0