SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Har du någon mer blogg?
Nej, det har jag inte. Just nu har jag bara denna blogg.

Vad är den högsta du hoppat, med vilken häst?
Det högsta jag hoppat är 115cm, det var med min kompis Ronjas häst Gulliver (första gången jag satt på hennes häst)

När åker du till din medryttarponny?
Jag brukar vara hos Mynta på tisdagar och fredagar.

Favorit ponny/häst efter Kasper?
Jadu, favoritponny är nog Lillan efter Kasper och favorithäst vet jag inte riktigt då jag inte rider storhäst eller så.

favorit att ha i dressyr och en annan i hoppning UTOM kasper?
Den häst som är favorit i dressyren är nog Lillan för att hon är väldigt roligt ponny. I hoppningen är det nog Lille skutt för att han hoppar bra och så. OM jag fick välja kasper så skulle jag självklart skrivit honom!

Bästa kompis?
Jag har många kompisar men min bästa kompis är nog Linnéa och Fanny, det finns fler men det var 2 i alla fall.

vad är din favrit färg?
Jag har ingen favoritfärg, tyvärr.

hur ser din drömkille ut?
Jadu, det har jag inte tänkt på, vet inte det så kan tyvärr inte svara.

blond eller rödhårig kille?
Det spelar ingen roll, det är ju insidan som räknas.

Det roligaste i veckan?
Denna vecka? I så fall så var det nog dom timmarna jag tillbringade i stallet med hästarna då det är det bästa som finns!

vad ska du göra på påsklovet?
Jag har inte planerat något än, påsklovet är ju nästa år. Men jag hoppas på att jag hittar på någon roligt!

vad har vi i spanska läxa :O?
Jag antar att jag var för seg på att svara på denna fråga för läxan var till idag. Men det var oregelbundna verb, hoppas att du fick veta det innan! <3

favorit ämne i skolan?
Mitt favoritämne i skolan är nog bild, men det beror ju på vad man håller på med. Vissa saker kan ju vara roligt och andra saker kan vara lite mindre roliga saker.

Hur ser din dröm häst ut?
Jag vet inte, men den ska ha glimten i ögat och vara arbetsvillig osv. Men min favorithäst är Kasper och han är helt perfekt, han har allt!<3

hur länge har du ridit?
Jag har ridit sen jag var 3 år, så det blir 11 år snart.

vad är din Favorit låt?
Jag har ingen favoritlåt då jag inte lyssnar så mycket på musik men en låt som väcker många minnen är: Wild horses-natasha bedingfield (stavning)

det pinsamste i veckan som har hänt?
Hehe, jag har inget bra minne så minns inte så mycket. Tyvärr, men jag har säkert gjort någon pisamt i veckan. Kan skriva något om jag kommer på.

Har du färgat håret någn gång? vilken färg?
Ja, jag har färgat håret, jag färgade mitt hår blont förut (hade blont men ville ha mer blont) men när jag lät det växa ut lite så såg jag att min hårfärg ändrats till typ brun och då ville jag ha min riktiga färg så jag färgade det i ungefär samma färg som jag hade på riktigt. Jag funderar nu på att färga till min riktiga färg igen då jag slingade blonda slingor (fått utväxt) Jag orkar inte färga håret titt som tätt så ska nog ändra till min vanliga färg.

Högsta du hoppat?
Svarade det i en annan fråga men det högsta jag hoppat är 115cm.

Hur länge har du vart skötare på Kasper ?
Jag har varit skötare på Kasper i snart 2 år.

Hur ofta är du hos Mynta ?
Jag är hos Mynta 2 ggr i vecka, på tisdagar och fredagar.

Bloggar du för att bli känd ?
Jag bloggar inte för att bli känd men det skulle vara jätte roligt att bli känd och ha många läsare!

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0