STARTFÄLTTÄVLAN

Idag så var det startfälttävlan, red Kasper<3
Jag skullle vara i stallet vid halv 8 så jag gick upp 6.. Var väldigt trött men det var inte så konstigt för att jag sov bara typ 4 timmar.

I alla fall så är jag väl helt okej nöjd.

Dressyren: När vi red fram så lyssnade han bra, men han ville inte lyssna på galoppfattningen. Inne på dressyrbanan så var han seg men var lite stark när jag skulle sakta av.
Men är glad att jag kom runt hela dressyrprogrammet!

Hoppningen: När jag hoppade fram så hoppade han bra men kom nära någon gång men blev bra ändå. Inne på "hoppbanan" så var han duktig och han kom inte nära någon gång! Han  var jätte duktig! 

Terrängen: När jag värmde upp så var han duktig. 
När jag skulle rida "terrängen" så ville han inte gå själv så han stog still och vägra gå, men kom över första hindret och vid andra så ville han verkligen inte så en ridlärare fick komma och hjälpa honom lite, men vid efter fjärde hindret så var han duktig och inte bråkade! 

Bilder kommer! :D

Tjuvkika?


Foto: Frida Rydbjer 


LOVE U KASPER! <3

 

Kommentarer<3
Postat av: Frida

sv: japp det kan jag:)

vad rolligt att det gick bra;)<3

2011-10-09 @ 20:38:32
URL: http://superpoonny.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0