OM www.perfectpony.blogg.se

uppdatering: Jag tycker att du alltid håller uppdateringen på topp, nästan alltid när jag går in på bloglovin så har du något nytt inlägg. Det är alltid bra med bra uppdateringen, så fortsätt så!
design: Jag älskar din design, den är fin och från headern så sprutar det glädje, vilket man vill att en blogg ska innehålla!  
inläggen: Inläggen varierar från långa till korta inlägg med bilder! Jag tycker att det bra att det varierar från korta till långa inlägg så att det till exempel inte alltid är långa inlägg med mycket text för att om det alltid skulle vara det så skulle det kanske bli jobbigt att läsa. Inläggen har en bra handling och dom är intressanta, det är kul att läsa om din och Dustys framgång!
helheten: I helhet tycker jag att du har en jättebra blogg som jag läser dagligen! 



En läsvärd blogg, för att kolla in bloggen klicka HÄÄR!
 

Kommentarer<3
Postat av: Amanda Hellman ~ satsande dressyrryttare !

Hihih aw ! var gullig du är ! :D <3

2011-11-21 @ 22:04:08
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0