JAG HETER FELICIA, INTE REBECKA

Igår så var jag med moa efter skolan och när vi satt oss i bussen till henne så var det några killar som trodde att jag var någon som hette rebecka och ropade typ tusen gånger men vi insåg inte att det var jag direkt men märkte det sen.
En gång så sa en av dom: "jag vet att du heter rebecka och går på adolfsbergsskolan" och då sa jag till moa: 1 rätt av 2 och då höll vi på att dö, eller nja men det var kul.
Men sen så satt sig en bakom oss och ropade rebecka i våra öron och sen så fick jag något i huvudet för att jag skulle reagera, haha! Sen så sa jag att jag hette Felicia och dom bara: "det var inte rebecka, hoon heter felicia! Men det såg precis ut som rebecka!"
Men dom slutade inte att säga rebecka, hehe. men dom sa i alla fall inte lika mycket sen, eller dom snackade fortfarande. I alla fall, när vi skulle gå av bussen så ropade dom "Hejdå rebecka!" och när jag kollade tillbaka på bussen så såg jag att dom vinkade, haha! 
 
HAHA, så roligt! :P

Sen när vi kom till moa så kollade vi på en film, minns inte namnet men moa somnade i alla fall och hon ropade Fanny i sömnen, HAHA! :)

IDAG:

Idag blir det extraridning med Fanny oooch emma. Moa följer också med och kollar! Det kommer bli roligt, vi ska hoppa! :D
Jag ska kanske ha Ferrari för att kasper är halt ( :'( )

Men vi får se, det kommer både film och bilder, vill ni se det?


ferrari

Kommentarer<3

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0