HAHA

Kom hem från skolan för ett tag sedan, hann inte blogga i morse då jag försov mig... jag vaknade halv 8 och skulle åka hemifrån vid 8, hehe lyckad jag är men jag hann!

I alla fall så skulle vi först bygga en telegraf, det gick väl sådär.. Vi fick göra om 1 gång och fixa lite saker men vi klarade det till slut i alla fall!

Efter det så åt vi lunch och sen var det innebandyturné och vi kom i alla fall inte sist, nästsist!
Jag hade sjukt ont i huvudet så var bara med på första matchen.
Bra jobbat tjejor! :)

Sen drog vi hem och nu sitter jag här, drar snart till stallet, ses!


Kommentarer<3
Postat av: Felicia

hehe tack! jaa det är min lille ponny det! :)

Fätt nice namn har du också ;)

2011-11-29 @ 18:33:15
URL: http://feliciarosbergs.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0