VISSA VÄNNER KOMMER FÖR ATT GÅ MEDAN ANDRA KOMMER OCH ÄR KVAR FÖR EVIGT

Hejhej!

Idag efter skolan så drog jag till stallet och där gosade jag med Kasper och ryktade honom och så. Sen så anmälde jag mig till Nyårshoppningen, redan Taggad! Sen så var det dax för skötarmöte och sen var man tvungen att vara med på luciaträningen.. Hade inte lust med det..
Sen gick jag till kasper igen och var där ett tag och sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till m-berg. Där skulle vi kolla efter en julstjärna till köksfönstret och sen handla till lussebullar då vi skulle baka när vi kom hem, mums!

Sitter nu och äter en lussebulle, grymt gott! Men är lite mätt efter degen... :s

Men nu ska jag fortsätta äta, bye!


LOVE YOU!

Kommentarer<3
Postat av: Fanny Jaensson

jag har kommit för att gå, för att sdean vända tillbaka och se dig i ögonen...<3

2011-12-03 @ 00:17:27
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0