RIDPASSEN LITE SNABBT

Idag är det första dagen på jullovet, grymt skönt med Jullov!

Först så tänkte jag bara be om ursäkt om min dåliga uppdatering men jag har inte orkat att blogga och så men ska nu försöka blogga lite mera.

Nu tar jag tisdagens och onsdagens ridpass lite snabbt:

Tisdag: Jag red istället för en tjej och red då Gazella och henne hade jag aldrig ridit. Vi red dressyr och hon lyssnade bra och var duktig. Vi red mycket volter och skänkelvikningar och lite sånt. Jag kan säga att jag inte gillar hennes galopp... den är inte rolig att sitta i men men. Jag tycker i alla fall att Gazella var bra och skulle vilja rida henne någon mer gång. Film kommer när jag fixat det.

Onsdag: Jag skulle rida Lollipop och det var ganska länge sen jag red henne och jag minns innte riktigt hur hon vara att rida eller jag vet ju att hon är pigg osv. Vi skulle hoppa och hon var duktig och lyssnade hyffsat bra. Men hon var också rolig att rida, hehe det känns som alla hästar är roliga att rida nu :p Film kommer här också, det kommer bilder också.



Kommentarer<3
Postat av: Sofie

Jätte söt blogg du har! :)

2011-12-22 @ 20:28:16
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: saras blogg!<3

Älskar din blogg..... kommentera gärna min blog...

KRAM!

2011-12-23 @ 10:58:20
URL: http://bloggarennn.blogg.se/
Postat av: Tuva

vem filmade?;)<3

2011-12-23 @ 18:58:14
URL: http://cavallii.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0