RED CHASMIN IGÅR

Red ju istället för en tjej i Fannys ridgrupp igår och jag red Chasmin och ne det är ingen häst för mig. I alla fall inte igår, asså jag kunde inte koncentrera mig och så... Asså vet inte vad som var felet men nja. I alla fall så red vi dressyr, med mycket galoppfattningar och till exempel så gjorde vi förvänd galopp vilket gick riktigt bra då hon alltid fattade rätt galopp! Jaja, det kan ju inte alltid kännas bra efter ett ridpass men hoppas på att den kommer tillbaka idag när jag rider Lillan!

Men jag bjuder på en bild på Chasmin:


Enda bilden jag hade på henne på denna dator

Kommentarer<3
Postat av: Alexandra

Sv: OKej, tack :)

2011-12-07 @ 13:49:49
URL: http://alexiaas.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0