GODKVÄLL

Godkväll, idag har jag verkligen inte gjort något, jag har bara slappat och så.. eller jag har ju städat rummet.. Men imorgon blir det mer att göra, ska gå upp ganska tidigt imorgon och kanske ut och springa men ska i alla fall hämta lite granRis från en gran i skogen. Vi ska göra en tomte av det, mamma vill ha det på dörren, sjukt gulligt! :')

Och sen åker jag och Moa till Karlslund som har en Luciashow då, kommer nog bli grymt kul! Taggad är jag nu!! :D

Sen vet jag inte vad jag ska göra, kanske plugga till NO- provet. Men det kommer jag antagligen inte orka då det är tråkigt, liksom hur roligt är det att arbeta med kol & kolföreningar??

Men nu ska jag gå in till soffan och cilla framför tven.


Kommentarer<3
Postat av: anna

jag vill också göra en snögubbe! :)

supersöt bild<3

2011-12-10 @ 22:49:36
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se/
Postat av: ellen :)

vad gör du :)?<3

2011-12-10 @ 23:19:59
URL: http://lillefotografen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0